torsdag den 5. juni 2014

Ledreborg Livsstilmesse

Ledreborg livsstilmesse er en messe, som min familie og jeg, samt et vennepar har en fast tradition med at tage på. Det er en messe med forskellige boder og aktiviteter, men appellere nok rigtig meget til de som er til en romantisk "zinkbalje-stil" som min svigermor kalder det. Der er tøj, blomster, brugskunst, delikatesser, grill, cykler og meget mere. Der er også sjove udendørsaktiviteter for børn og barnlige sjæle.

Vi tager gerne derud når de åbner og bruger hele dagen derude, vi har altid en medbragt frokost som vi spiser på tæpper i det grønne.

Det er en tradition som vi alle nyder, og det virkelig en af mine ynglings traditioner, hos os er det lige så fast som en julefrokost ;)

En af vores ynglings boder er en ostebod, som er i en af hallerne, de er placeret i midten så man kan gå rundt om og smage på alle de lækre ting de har, her kan man trofast finde mine søster, far og jeg.

Hvis man er til brugskunst, blomster og tøj, er det helt klart en messe der er værd at besøge.
Det eneste minus der er fra min side er at entréen er lidt dyr, de koster 125,. pr. person nemlig.

Lidt billeder fra dagen:


     






Ingen kommentarer:

Send en kommentar