onsdag den 17. september 2014

Drivtømmer - DIY?

Igår gik jeg en tur langs stranden med den søde Odet, og tænkte at jeg ville kigge efter lidt drivtømmer samtidig. Havde dog ikke regnet med at finde så meget, måtte bære den store over skulderen. Note til mig selv, ikke på jagt efter drivtømmer når man har hun med :)




Jeg har flere idéer med det, mit største DIY projekt med det er at lave en gulvlampe, men det bliver ikke lige foreløbig.

Har en anden idé om at jeg lave noget decoupage på "brædderne", noget fint skrift med en lille sød tekst.

Har fået en masse ny energi, og virkelig kommet i gang med at bage og lave kreative butikker igen. Jeg synes der er dejligt, jeg bliver så glad af det. Så nu kommer der en masse på bloggen, har for eksempel lavet en opskrift på nogle virkelig lækre pizza foccacia, den kommer snart på bloggen.
Så sørg for at følg med, kærlighed til jer, XoXo Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar